July 18, 2011

Do you have your fav baju?

Hai dunia ! Semalam sangat excited bila aku sangat teruja melihat gaya pemakaian seorang student archi yang berusia 21 tahun. Di mana dia sangat nampak macam zaman-zaman mak ayah aku dulu. Hey, memang sekarang macam tu kan. I mean, semua suka old school punya barang. 60's look. And you should see Aishah Mokhtar. Here. Ow sebenarnya, ramai lagi yang menggila untuk memenuhkan wardrobe dengan gaya-gaya dahulu kala. Baju printed yang sangat epic dan warna-warna yang terang dan nampak mcm 'buruk' Yup buruk its actually the best word to used. :) Aku cuma macam memuja dan excited jela dengan gaya dia. To try it ?? Hmm aku prefer to be myself. Aku just respect dengan orang yang suka kan benda seni.

Dan sepanjang malam tu aku rasa aku bermimpi mendapat hadiah daripada dia. Dapat baju printed muka warna merah. kuning. hijau dan hitam dan aku sangat suka. Dan bila aku bangun. Sangat kecewa bila benda tu tak ada. Haha. Ingat macam deja vu. Erm dan pada detik tuh aku teringat akan satu baju aku yang aku beli ketika dulu. Dan baju tu baru sekali aku pakai. Dan bila aku cari dalam bakul. Baju tu tak ada. OH Sangat Sedih OK. Serius sedih. Sampai telefon akak aku menangis2. Hei sape tak sayang baju fav dia kan. Dan aku tak tahu macam mana baju tu dah hilang. Puas aku geledah sume tempat termasuk wardrobe mak aku. So aku merasa sangat kesal sampai aku rasa macam nak revenge dengan berpuluh-puluh helai baju baru. Ok. Sangat sedih. Wanita mana tak sayang baju kegemaran dia kan ??

Baju belang-belang tu ilang T_T.
Rindu !!

No comments:

Post a Comment