July 09, 2011

JOHO My Hometown ! !

Bila kita buat perkara-perkara yang baru dan semestinya yang sihat kita akan menjadi orang yang lebih terbuka dan positif. Yup, Malaysia perlu ramai orang yang lebih positif.

Johor tempat kelahiran aku. Tapi aku baru kenal dengan satu kelab ni (boleh la nak kata dia kelab) sebab organisasi ni selalu buat event dengan JB. Dengan memperkenalkan organisasi tersebut adalah untuk remaja tidak terjebak dengan perkara-perkara yang tidak senonoh dengan melakukan perkara yang senonoh. Aku baru je nak ber enjoy dengan organisasi ni. Aku pernah pergi untuk event Car Boot Sale  (CBS) dorang. Memang sempoi & enjoy. Sebab korang bole beli barang vintage dengan harga yang berpatutan termasuk la baju, seluar & beg vintage yang menjadi pujaan remaja sekarang. Baru-baru ni dorang ada buat GEGO 2011. Banyak aktiviti yang dorang buat, tapi aku tak bole pergi. So check this out ! JOHO Kalau bukan orang johor pun korang boleh join If korang rasa Free .







So guys, lakukan aktiviti yang berfaedah dan sihat. Melihat dunia dari positif side, menjadikan kita lebih terbuka & negara pun aman. :) So, do the right things ! !

No comments:

Post a Comment